onsdag 18 januari 2012

Varning för gleekigt inlägg!


H3h3h3hihi, köpte äntligen min älskade Glee parfym idag! Bara för att fira att säsong 3 började idag igen :D
Och ja, på tal om säsong 3, måste skriva lite om dagens episode, så om ni inte har sett det, sluta läs här. elr förresten. sluta inte än!

Det har kommit lite nya Glee låtar på spotify, ÄTLIGEN, har säsongens bästa låt landat där!
även
två bra, nya glee låtar på spotify! Hell to the yeah! :D

okej. sluta läs nu om du inte sett veckans avsnitt!

Ursäkta mig, vad fasiken håller Finn på med?!?! Dom går på High School..är han galen elr? Förmodligen så kommer hon säga nej (ganska uppenbart ändå) men ÄNDÅÅÅ! Får damp! 
Det där med Becky och Artie var dock så himla gulligt, blev fan tårögd när man hörde Beckys tankar. Hon är så himla söt :') 
Iallafall så stör jag mig även på Sugar. Vet inte vad det är, men hon är bara jobbig! 
Och hörde ni i början vad Sue kallade Emma, jag sätter mitt lillfinger på att hon kallade henne Emilia. Var tvungen att lyssna flera ggr, men jag tror faktiskt hon gjorde det :o Emma och Will, så fett gulligt! Orkade nästan inte titta på season 1 pga Terri så jag är glad att hon är out of the picture!

Nu orkar jag inte rage:a mer, tyckte att veckans avsnitt var bra ändå, bra musik! :)
Glee <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv