måndag 30 januari 2012

Jag är en unge som...

Jag är en unge som....
...tycker att genomskinlig tändkräm är coolare än sån där "helfärgad, ogenomskinlig, u know what i mean"-tandkräm. Jag är en unge som lever utan micro hemma och som ofta får frågan "Hur överlever du?!" pga detta. Jag är en unge som aldrig fick en Tamagotchi när jag var liten, även fast jag verkligen ville ha en. Jag är en unge som aldrig blir väckt med frukost på sängen och en massa sjungande folk när jag fyller år. Jag är en unge som alltid har varit högljud och galen och som alltid fått skit för det, aaaalltid. Jag är en unge som alltid bråkade med sina systrar, som gjorde isönder deras glasögon, bet och rev dom. Jag är en unge som aldrig ägde en lava-lampa, fastän det var något jag verkligen ville ha. Jag är en unge som inte har min egna TV elr dator, bara skoldatorn (thank god). Jag är en unge som skulle vilja ha lila ögon, som en tjej i en bok jag läste en gång hade. Jag är en unge som inte tycker om sitt namn. Jag är en unge som alla alltid tror är fett stark...men som alltid blir förvånade när dom märker hur jäkla svag jag är!
Jag är en unge som bryter mot normen och som trivs med det! :)





1 kommentar:

Bloggarkiv