söndag 1 januari 2012

Bra start...


Jeeeepp, här är han i repris. Nyss sett filmen en gång till och den är fortfarande bra asså :) I am number four, för er som inte vet vilken film han är med i :)
Kan också meddela att jag inviger året med en awesome förkyldning som har gjort att det typ har slagit lock i ena örat och en trevlig mensvärk på det! Försöker fortfarande intala mig själv att 2012 kommer att bli ett fantastiskt bra år, men just nu känns det inget vidare asså! Usch, det gör ont! Och för er killar som läser detta, sry bros men detta är pain, pure pain -.-'
Iallafall, on a happier note, så har jag tänkt att greja lite i mitt rum imorgon, det behövs verkligen, det är ostädat och tråkigt just nu! Så det blir min underhållning imorgon!
Ha det bra folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv