lördag 14 januari 2012

Blogg lista!


Tänkte starta med att göra en sån här lista som jag har sett flera av mina vänner använda på sina bloggar!
Vet inte riktigt om "Dag 1" är idag elr imorgon....mina problem asså.
Får väl se om jag hinner göra det idag elr imorgon ;)
Enjoy!

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 - Min favorit årstid och varför
Dag 3 - Min hjälte och varför
Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5 - Något jag vill ha mer än något annat just nu
Dag 6 - Typ av killar jag faller för
Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag vann 5 miljoner
Dag 8 - En dålig vana jag önskar jag inte hade
Dag 9 - En bild på mig för ett år sedan
Dag 10 - Mitt drömbröllop
Dag 11 - Vad jag vill göra i framtiden
Dag 12 - Min förebild
Dag 13 - Bloggar jag läser
Dag 14 - Bild på sminket jag brukar använda
Dag 15 - Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 16 - En person/kändis jag önskar att jag träffat
Dag 17 - Innehållet i min väska
Dag 18 - Bild på mig och min bästa vän
Dag 19 - Något/någon som alltid får mig att le
Dag 20 - En bild på ett ställe jag varit på
Dag 21 - Något/någon jag saknar
Dag 22 - Min favoritfilm
Dag 23 - En låt som får mig att gråta
Dag 24 - Mitt favoritprogram och varför
Dag 25 - Min favorit högtid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv