onsdag 11 januari 2012

Första dagen tillbaka!

Idag började skolan igen, det var en ganska chill dag med tre lätta lektioner, svenska, idrott och svenska. Efter skolan träffade jag syrran och hennes tre kompisar som var inne i stan och fikade med dom på Royal i typ...en och en halv timme. Det var gött att inte behöva vara ensam, eftersom många i min klass har skjuts direkt elr har egen lägenhet blir det ofta att jag har iiiingenting att göra efter skolan när vi slutar tidigt. Min tidigaste skjuts går cirka 4. Så ja, det kan bli lagomt drygt ibland, så om någon vill ta en fika någonstans elr bara vill sitta och prata...tell me! :) Har även tänkt att skaffa badhus kort nu när vi kommer få fler håltimmar och sluta tidigare ibland! Då blir det förmodligen mindre dö-tid på stan!
Iallafall så är jag nu äntligen hemma i ödsliga Värmskog igen och är mega trött och allmänt död! Borde fortsätta skriva på min historia uppsats som jag började på igår, det går ganska hyffsat ändå! Kommer aldrig mer ha en historia lektion i mitt liv och det känns SÅ AWESOME! Bara denna uppsatsen kvar och sen behöver jag aldrig  mer bry mig om historia! (Ämnet asså)
Ska även försöka måla naglarna...om jag hinner :)
Hoppas att alla hade en bra första dag tillbaka i skolan, som jag! :)

Nya schemat från och med nästa vecka...klicka på bilden för att få den större ;)

1 kommentar:

  1. Fanny KaNelius ;)11 januari 2012 kl. 20:19

    Jag tar gärna en fika någon gång eller gå runt på stan :)

    SvaraRadera

Bloggarkiv