torsdag 26 januari 2012

Dag 13 och val!


Dag 13 - Innehållet i min väska
Skolböcker....jag går IB. Heheheh3h3h3

Efter att ha pratat med en massa andra IB elever som har guidat mig till de rätta ämnena så troooor jag att jag vet vilka IB ämnen jag ska välja :D Just nu:
HL Svenska, engelska (A1) och psykologi
SL Kemi, fysik och matte (fast natur matten då!)

Sen så är jag fortfarande liite osäker på om jag kanske ska byta ut kemi mot historia, vilket betyder att jag byter till sam inriktningen....men just nu orkar jag inte tänka på det. När jag söker tänker jag ta ovanstående och sen får jag bestämma mig under sommarn och byta till hösten isf :)
Och SNÄLLA, söta IB2:or/3:or...skriv nu inte "du kommer dö" elr "du kommer såååå ångra dig"

we will have to wait and see, right? ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv