torsdag 5 januari 2012

Lista för 2011 :)


Lista för 2011.

Lite sent ute kanske, men här kommer den :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  En MASSA saker, men jag hade aldrig varit på WSJ tex :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
.Tror inte jag hade några :O
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?Inte direkt vänner, men jag känner folk som blev ;)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nära och nära...men ja, typ!
5. Vilka länder besökte du?Holland och Tyskland :) och skåne (det är typ ett land)
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Usa....
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?Oj, kmr inte ihåg datumen :s Skolavslutningen, jamboree dagarna och första dagarna på IB!
8. Vad är det bästa som hänt dig år 2011?
Jamboree! och...jag blev braakompis med bästa Elin och jag träffade en MASSA nya vänner som jag älskar <3
9. Största misstaget?Att jag dödade min granne...jag skämtar. Nä, typ bråkat med folk...det är alltid dumt! Men jag ser inite saker som misstag, det var det som hände då och det hände för en reason.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?Ha, fick världens blåsor under fötterna. Jag har börjat bli yr 24/7, men det är ingen sjukdom x)
11. Bästa köpet?
Mina hörlurar och usa resan :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?Usa resan, helt klart! Egna pengar det!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?Jaa, jag har varit glad största delen av 2011, pga mina kompisar :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?Hoffmaestro - Highway Man, Timbuktu - Resten av ditt liv, Jamboree låten<3
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Jag är typ oftast glad. Men visst ställs man inför mer problem när man blir äldre ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer?Inget, jag är nöjd :) Flugit kanske ;)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Pratat...så att folk inte skulle ha blivit så irriterade! <3
18. Hur tillbringade du julen?Hemma, med familjen ;)
19. Blev du kär i år?
Nä, jag tror inte jag kan bli kär. :o
20. Favoritprogram på tv?Glee...helt klart <3 Dock ser jag det på datorn nu för tiden. Men....ah
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, aldrig!
22. Bästa boken du läste i år?The Host...om det var i år jag läste den! Kommer inte ihåg. Den äger iaf!
23. Största musikaliska upptäckten?Måste säga glee här igen. Men "Born This Way" cdn made my life awesome <3
24. Något du önskade dig och fick? 
Mina hörlurar, ny mobil!
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ritplatta (i julklapp)
26. Årets bästa film? 
Vet faktiskt inte, sånna frågor är så jobbiga! 
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Öppnade paket och åt tårta, hade nyss kommit hem från WSJ :)
28. De bästa nya människorna du träffade?
Mina tyska kompisar och alla i Kd :)<3
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Emilia-aktig!
30. Vad fick dig att må bra?
Alla mina kompisar och musik!
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Cory Monteith for crying out loud!!! <3
32. Vem saknade du?Alla som jag inte träffade!
33. Favoritmånad?April, Juli och Augusti!
34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Rest mer, men det vill jag alltid så! Det var ett awesome år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv