torsdag 9 maj 2013

10 coola saker om lilla jag

1. Jag måste alltid ha håret uppsatt i en hästsvans när jag tränar.
2. Jag sjunger alltid med i låtarna som spelas i affärerna när jag handlar, tom om jag är ensam så går jag runt och sjunger lite tyst för mig själv haha.
3. Jag står nästan aldrig helt still. När jag håller presentationer står jag och gungar lite grann hela tiden haha.
4. On the same note så sitter jag ofta och skakar på ena benet/foten. Speciellt på lektioner.
5. Det händer, oftare än vad som är bra, att jag somnar på lektionerna i skolan. Ganska illa...
6. Var drygt 6 månader sen jag käkade något från en snabbmatskedja (vilket egentligen inte ens borde räknas för jag var...inte helt normal). Kommer dröja länge tills jag frivilligt äter på något sådant ställe igen (om någonsin).
7. Jag har haft flera bloggar innan denna på både devote, blogg.se och blogspot. Denna är den enda som jag har hållit mig till så här länge!
8. Jag fyller år om exakt 3 månader.
9. Jag har naturligt mörka ögonbryn som jag alltid hatat, men nu har jag faktiskt börjat tycka att de är helt okey :)
10. Jag är väldigt provocerande. Antar att det hör till min roll som att vara lillasyster. ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv