torsdag 23 maj 2013

You is kind. You is smart. You is important.

Sitter med min svenska som vanligt och försöker komma på något vettigt att säga om allt det jag har. Känns bara som jag pratar om nonsens just nu! Som tur är så har jag några dagar kvar :)

Känner mig ändå väldigt stressad just nu, även fast jag försöker förneka det. Hade en meltdown inombords i skolan förut och höll på att freak out när jag tänkte på allt jag hade att göra. Dock så vet jag att jag överdriver. Jag har tid. Jag kommer klara det. Det kommer att gå bra. Andas Emilia.

Är inte alls sugen på att dra till gymmet idag heller, är mosig i huvudet och har träningsvärk. Är det bara jag som blir helt mosig i huvudet när det blir regnigt ute? Så jag tänker nog dra ut på en promenad nu för att rensa huvudet lite från plugget och få in någon slags motion idag i alla fall (förutom att jag cyklade då), det blev ju även soligt igen, yey. Något som jag älskar att göra är att gå ut och gå och lyssna på Imagine Dragons album, vet inte hur många gånger jag har lyssnat på det albumet rakt igenom, så bra!

Förresten så skickade pappa efter mina skor idag! Ser fram emot att få dom, håller tummarna för att de passar också. ;)

Den här gifen kommer från en bra film. Se den. Kommer dock inte ihåg vad den hette. Handlar om slavarna i U.S.A. Gabriela do you remember the name? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv