torsdag 16 maj 2013

Dags att rensa huvudet i det fina vädret

Tjenare allihopa i det fina vädret!
Träningen igår var inte alls värst fabulous. Jag brukar aldrig behöva ta pauser men igår var jag så förbannat trött att jag var tvungen att ta flera breaks hela tiden. Var så lättad när det var över för jag blev bara sur på mig själv hela tiden haha!

Idag mår jag lite bättre i alla fall. Solen skiner och det är 21 grader ute, så skönt! Längtar ännu mer till sommarlovet när det är fint ute (speciellt när man sitter i skolan till 16.35 och kan inte njuta av det fina vädret -.-'). Ska nog ta och dra ut och springa strax eller ta en lång promenad i solen och lyssna på musik, måste verkligen rensa huvudet lite grann känner jag!

Dagens middag! Lax, spenat, gurka, gröna bönor, kvarg och kaffe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv