tisdag 14 maj 2013

Nailed it!

Hemma igen efter ett kickass pass på Friskis. Det var riktigt svettigt och jobbigt kan jag garantera, samtidigt väldigt roligt. Jympa medel är verkligen mitt favoritpass, ganska typical att jag provade på det för första gången så sent som typ en månad sen när jag har varit på Friskis sen i september. Well, well, nu har jag hittat det i alla fall och blivit fast! Går på det passet så ofta som jag kan :) Imorgon blir det nog också jympa för min del! Bästa passet :D

Tycker att ni borde testa det passet om ni inte gjort det redan, eller testa något annat som ni aldrig varit på. Jag trodde inte jag skulle tycka om jympan men det slutade med att jag älskar det nu! :)


Åh, ler varje gång jag ser den här! Så rolig hahaha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv