onsdag 22 maj 2013

Fullt upp den här veckan

Tjenare!
Jag har fullt upp verkligen. Jag ska ju (förhoppningsvis, om jag hinner) på ett läger till helgen samtidigt som jag har två viktiga presentationer att förbereda och öva in tills nästa vecka. Måste därför spendera mycket tid på det = mindre tid att blogga.

Igår drog jag lite tidigare till Friskis för att jag skulle köpa ett nytt månadskort innan Jympa Medel passet. När jag kom dit visade det sig dock att jag var där över en timme för tidigt. Istället för att dra hem bestämde jag mig för att ta en timmes powerwalk på löpbandet. Svetten rann kan jag lova! Direkt efter gick jag på Jympa Medel passet och även fast det var sååå jobbigt så körde jag på riktigt bra. När jag kom hem sen så var jag dock utelåst så jag cyklade tillbaka till Friskis och väntade där ett tag innan jag drog hem igen. Var så frusen, hungrig och trött när jag äntligen kom in genom dörren sen!

Idag så försov jag mig och var nära att skolka från första lektionen, tills jag kollade på väggen bredvid mig och såg värsta feta spindeln några cm från mitt ansikte. Kändes lite som guds tecken att "get the hell up and get your ass to school!"....det funkade i alla fall. Efter skolan så har jag jobbat med min svenska, det går framåt. Har faktiskt planerat in 3 ggr för mycket saker att säga (skämtar inte), så jag måste korta ner det och jobba med det mycket mer. Drog sen till gymmet i alla fall, sprang 20 min och körde arm- och mag-övningar sen. Hade träningsvärk från igår och är helt skakis nu, gött det!

Nu blir det duschen och kvällsmat!


Behöver nya inneskor och har bett pappsen skicka efter dessa för mig. Hoppas de går med på det! Så snygga!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv