onsdag 1 maj 2013

Valborg och första maj

1 Maj och vi är lediga, så sjukt underbart! Det är tur att man går i skolan så att man verkligen kan njuta av dom dagarna som man faktiskt får ledigt. Igår firade jag i alla fall Valborg i Malsjö med tonårsgänget. Det var först en liten gudstjänst där jag var med och sjöng och efter det hjälpte vi till att sälja lite korv med bröd och godis. Kollade på brasan lite, men jag frös ihjäl så jag och Fannie gick in och satt och pratade istället. Senare hjälpte vi till att plocka ihop lite saker och sen åkte vi hem, kom väl hem runt 11 eller halv 12 typ.

Jag vaknade i alla fall hyffsat tidigt, runt 10. Gick dock upp vid elva och käkade en jättegod frukost, blev så sjukt mätt!! Har några saker jag vill göra idag men ingenting jättestort som jag måste göra, så det är gött. Ska nog ut och springa sen i eftermiddag också, eller gå ut och gå, får se vad det blir!

Nu ska jag i alla fall kolla på HIMYM...har ju blivit obsessed med den serien asså. Är på säsong 5 nu haha!

Förresten så vägde jag mig imorse, bara för att, och då visade det exakt -20 kg. Maj börjar bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv