tisdag 14 maj 2013

Fokusera på det viktigaste

Den här veckan håller min klass på med ett projekt som har med biologi, fysik och kemi att göra. Min grupp bestämde oss för att inte använda sista lektionen idag så vi slutade tidigt, hur skönt som helst! Tisdagar är också långa och jobbiga...

Cyklade hem, lagade mat och taggar nu inför Jympa Medel som är kl. 17! Efter det ska jag jobba på min Extended Essay ett tag har jag tänkt mig. Även om det bara är typ 20 skoldagar kvar så har jag en massa att göra + att jag ska göra saker på de flesta helgerna framöver nu, så då försvinner en massa pluggtid. Så nu gäller det att planera (vilket jag är sämst på). Försöker alltid prioritera det viktigaste och fokusera på det!

Fokusera på det viktigaste. Yepp. Nu blir det som sagt träning haha!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv