fredag 10 maj 2013

Ny header

Blev en enkel men vårigare och ljusare header i alla fall. Den får duga så länge! :) Blev så depp av den andra haha...

Nu blir det en springtur ute i det fina vädret. Vet inte alls hur långt det blir, kan inte bestämma mig vilket träningshumör jag är på idag haha. Kom nyss tillbaka från en jättekort promenad till sjön där jag tog lite kort, blev dock inte så supernöjd med det jag tog. Men det var så skönt ute och så fint vid sjön. Jag har så tur som bor så nära till sjön! :)

Borde verkligen ta och fokusera mer på allt skolarbete egentligen, men jag är sååå inte på plugghumör (am I ever?). Började skriva på min engelska uppsats förut, får nog tvinga mig själv att fortsätta med den sen efter jag har tränat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv