onsdag 29 maj 2013

Vilodag från både träning och plugg

Onsdag kväll och nu är jag äntligen klar med min svenska presentation för alltid! Min lärare sa att det var jättebra och att jag skulle vara nöjd, så det kändes bra. Mitt språk var dock inte felfritt haha, har en tendens att blanda svenska och engelska ord/grammatik (vilket ni säkert har märkt om ni läser min blogg). Jag gör det verkligen utan att tänka på det eftersom det låter bra i mitt huvud liksom. Något jag måste jobba på i alla fall, både muntligt och skriftligt. :) Enligt min lärare sa hon att det inte spelar så jättestor roll. Kommer ju dra ner lite på språk delen av betyget men resten var väldigt bra så jag skulle som sagt vara nöjd! Im happy! :D

Nu kan jag fokusera på psykologi och fysik proven som jag har nästa vecka. Men ikväll tänker jag ta en vilodag från både träning och plugg, kände att jag behövde det! Finns nästan inga roliga pass att gå på på Friskis och jag vill inte gymma 3 dagar i rad (ganska tråkigt asså...), har även träningvärk från igår, skönt det i alla fall!

Igår när jag cyklade hem från Friskis så hade de öppet in till Crossfit stället som finns här. Har undrat hur det såg ut där och det såg så badass ut att jag var tvungen att googla lite när jag kom hem. Slutade i alla fall med att jag och Ebba ska dit på lördag för ett introduktions/prova på pass. Kommer bli spännande! :)

Nu ska jag fortsätta nörda HIMYM (ska börja med säsong 8 nu)...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv