torsdag 2 maj 2013

Spinning på G

Hej alla snyggingar!
Hade en bra första maj igår, pluggade ingenting utan sprang en mil och kollade på Snowhite and the Huntsmen istället. Så värt det haha!

Var så hiiiimla trött i skolan idag och vi har värsta långa och hemska dagen så det var inte värst kul. Men nu har jag tagit helg, no more school for me. Ska till Stockholm imorgon och vårat tåg går hyffsat tidigt. Har bara en lektion på morgonen som är typ, IB filosofi (TOK, theory of knowledge). Tycker inte om det och orkar inte stressa sen efter, så jag skippar den lektionen också.

Tänkte nästan skippa att träna ikväll också men min kompis övertalade mig, så jag ska ta och dra på spinning sen, kvart i åtta. Har träningsvärk i låren från gårdagens springtur och jag brukar inte tycka om spinning så jättemycket så det lär bli intressant. Har inte lust att gymma själv eller springa igen, så nu får det bli spinning vare sig jag vill eller inte! Wish me luck!

Blogspot dampar när jag försöker lägga upp ngn bild. Sorry bros!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv