onsdag 15 maj 2013

Ibland behövs lite extra motivation

Har inte mått sådär superbra idag. Är i en sådan tid där jag ofta blir yr, trött och hungrig typ (även fast jag äter normalt, ni behöver inte oroa er). Får så ibland, det är inte så konstigt. I början var det ovant, men nu är jag van det. Ser alltid till att försöka sova mer än vanligt och fortsätta äta bra, finns inte så mycket mer jag kan göra. Det går alltid över :)

On that note så var jag obviously extremt sugen på att skippa mitt pass ikväll. Meeeen som vanligt så försökte jag peppa mig själv mentalt och även scrolla Tumblr lite grann och nu är jag fit for fight igen. Är ändå lite trött men förhoppningsvis försvinner det sen när vi kommer igång :) Har även träningsvärk i armarna från gårdagens pass, så detta lär bli kul haha ;)

Men nu blir det Friskis! Tagga!

Vill verkligen tipsa om att skaffa Tumblr om du har svårt med motivationen. Min heter ju som sagt, http://fitness-sohealthy.tumblr.com/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv