måndag 6 maj 2013

Lets rock this bitch!

Har haft en suverän helg i Stockholm, men nu gäller det att fokusera på dessa tre små skoldagarna innan en till långhelg kommer.

Kom hem till Karlstad igår kväll och stannade i stan. Hade tyska nationella imorse, hörförståelsen och skriftliga, gick väl hyffsat bra tror jag. Sen hade jag håltimme där jag försökte skriva ihop och plugga på mitt svenska tal lite grann. Höll mitt tal sen efter lunch och det gick bra ändå för att ha tränat så lite. Nu är det överstökat i alla fall!

Har ganska mycket i skolan just nu. Vi börjar med lite större och viktigare grejer nu som kommer påverka vårat slutbetyg. Har en ny engelska grej som jag måste skriva till helgen, ett muntligt framförande att fixa i engelska, ett muntligt framförande att planera i svenska, en uppsats att planera i svenska samt en stor uppsats att jobba på i psykologi. På det har jag även labbrapporter som ska skrivas och böcker som ska läsas...

Wow. Kändes mer nu när jag skrev allt. Har även matten som blir helt bortglömd pga allt det andra. Kommer bli en kul långhelg tror jag lol :)

Har nyss kommit hem från ett Core pass i alla fall. Kommer inte bort prioritera träningen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv