söndag 19 maj 2013

Vi bara kör och kör

Tjenare!
Bloggen blir lite död när det både är fint väder ute och jag är upptagen med något i princip varje dag, men så är det bara. I fredags mötte jag upp Fannie efter skolan och vi gick runt på stan, dog av skratt inne i klädaffärer, käkade på Subway och köpte presenter till våran kompis. Sen tog vi bussen till Grums och drog på tonår. Där planerade vi ett läger som är nästa helg, fredag till söndag.

Igår satt jag ute i solen och skrev på min uppsats.Packade även in paket, duschade, gjorde mig i ordning och packade. Drog senare till min kompis André på fest eftersom han fyller 19 år idag. Kvällen var kul och vi satt ute nästan hela kvällen, så himla skönt väder!

Vaknade och njöt av det fina vädret lite imorse innan vi åkte hem vid elva. Käkade frulle och har suttit med min kära uppsats hela förmiddagen. Har nu satt på en tvätt och ska strax äta middag. Om en timme är det derby här i Värmskog när Värmskogs A-lag möter Klässbol i fotboll. Ska dit med pappa och förmodligen Fannie också. Ikväll blir det även hockeyfinal!

Alla mina helger är fullproppade med saker och samtidigt är det mycket i skolan. Inte den bästa kombinationen men det är bara att kötta på för snart är det sommarlov! :)

Shortspremiär i fredags! Sommarvärme ute!

Finfin bild från igår!




2 kommentarer:

Bloggarkiv