torsdag 9 maj 2013

Långhelg

Då var man hemma i skogen igen då! Startade lovet med en 5.40 km springtur igår i duggregnet.

Jag har som sagt en massa skolarbete att göra den här helgen, så min helg kommer inte vara så jättespännande. Kommer mest träna och plugga varje dag. Två av mina kompisar kommer nog hit lördag kväll men annars så ska jag nog stanna hemma och ta det lugnt, jag behöver det den här helgen!

Det roligaste med att komma hem är ändå att prova gamla kläder. Så himla roligt och motiverande. Kommer bli kul om drygt ett år, när kläderna jag har på mig nu också kommer vara för stora haha. Det är faktiskt liiite irriterande också. Jag krymper hela tiden så mina kläder blir snabbt för stora/passar annorlunda. Vill bara vara vid min "drömkropp" så att jag slipper krympa och köpa nya kläder hela tiden haha.

Anyways så provade jag på ett par 3/4 jeans som jag hade på mig jättemycket i somras. Det var faktiskt min systers byxor som var för stora för henne så då fick jag dom i början på förra sommaren, men nu är dom för stora för mig med. Jag har dock fått mig ett par baggy jeans att ha nu om jag använder skärp (de är way för stora i midjan). Dessa passa dock tight i somras. Progress fuck yeah!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv