söndag 15 september 2013

Back in Värmland

Då var man tillbaka i lilla Värmland igen efter en helg i Jämtland!

Helgen gick så sjukt snabbt och det känns inte ens som om jag faktiskt har varit i Östersund haha. Det var i alla fall kul att träffa min syster igen och nu ser jag henne förmodligen inte tills jul, men rätt vad det är så står vi där och dekorerar julgranen igen. Dagarna och veckorna bara flyger förbi för mig.

Kom hit till Lamberget runt sju, drack kaffe och drog sen till gymmet. Gick dock inte alls speciellt bra där idag, riktigt dåligt gick det faktiskt. Var jättetrött och mina ben var helt slut även om jag bara har suttit i en bil i drygt 8 h idag. Men men, så är det väl ibland. Imorgon tar jag nya tag och ska gå på Aerobicspasset, men först är det en lång dag i skolan och jag behöver verkligen ladda upp med en god natts sömn om jag ska klara av det! :)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv