torsdag 26 september 2013

Taggad för Aerobicspass

Hejsan!
Den här veckan är jag på sånt himla dåligt humör, lika bra att varna er allihopa haha. Är irriterad på allt och alla, lite trevligt så där! Vet inte vad det är riktigt för det är ingenting speciellt som har hänt ens. Well, well, jag är oftast glad, jag skyller allt på den här kylan, hatar det! :( Elektriskt hår 24/7 också, fml...haha

Vi provade studentmössor idag vilket var kul! Ska nog beställa min till helgen så att jag kan visa mina föräldrar först och höra vad dom tycker :) Spännande grejer det här, att ta studenten.

Ska dra på Aerobicspasset strax! :D Laddat upp med både middag och mellanmål nu. Har träningsvärk från i förrgår och har även haft ont i sidan hela dagen (kanske har en ministräckning? ingen aning vad jag har gjort). Alltid är det något haha, lika bra att köra på för det lär inte vara någonting allvarligt!

Dagens efter skolan outfit. T-shirt och träningsbyxor. Fashionista.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv