måndag 16 september 2013

Måndag - check!

God kväll kära bloggläsare, hoppas allt är bra med er.

Min dag har gått väldigt snabbt så det känns bra. Hade en heldag i skolan, sen när jag kom hem så lagade jag mat och pluggade kemi (hör och häpna) innan jag sen drog på ett Aerobicspass. Mina knän gör lite ont när jag cyklar och går i trappor idag för någon anledning, men det kändes inte så farligt så jag tränade i alla fall. Förhoppningsvis så är det borta imorgon! :)

Har duschat och ätit en liten kvällsmat. Nu ska jag fixa mig en kopp te och läsa ur våran Svenskabok!

God natt :*

Lånade en kompis mössa förut och fick värsta nostalgitrippen. Jag brukade ha på mig mössa heeela tiden. Saknar den tiden...här ser ni min nya oversize t-shirt från Monki också. Hur mysig som helst!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv