tisdag 17 september 2013

Just keep winning

Trodde mina ben skulle gå av under jympa-passet förut, det gjorde så sjukt ont haha. Vet inte vad det är med mina ben den här veckan för dom känns jättesvaga, känns i låren bara av att cykla till och från skolan och det brukar det aldrig göra. Lite konstigt så där men jag hoppas att jag får tillbaka min styrka snart? Vore snällt liksom...

Imorgon måste jag upp tidigare för att ta bussen till tandläkaren på morgonen, woopwoop. Får vara glad över att jag får sluta tidigare i alla fall eftersom min klass ska till universitetet för psykologin, men eftersom jag skriver min Extended Essay i psykologi så har jag redan varit där och lärt mig det som dom ska göra. Ska istället prata med en lärare om min T.O.K uppsats eftersom jag är heeelt körd där känns det som haha!

Ska spendera resten av kvällen framför Tumblr med bra musik i öronen, standard (y)


Försök till att se hyfsat okej ut när jag ligger i min säng upptryckt mot en vägg haha. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv