torsdag 5 september 2013

My Blood

Hejsan!

Är inte riktigt på topp idag tyvärr, men det kan man ju faktiskt inte vara varje dag heller! :) Har i alla fall varit väldigt yr, låst in mina nycklar i mitt skåp, varit obekvämt varm hela dagen och haft ont i magen. The joys of being a girl! Har även fått liiite huvudvärk nu på kvällen vilket jag aldrig får vanligtvis. Får det kanske 1-3 gånger om året. SÅ jag borde inte klaga...men ändå haha ;)

Är även hemma i Värmskog nu, vilket är jätteskönt. Så himla mycket bättre att må dåligt hemma än någon annanstans, så jag hade tur med det i alla fall. Min syster kommer även hem ikväll! Inte sett henne sedan i början på Augusti typ.

Håller på att göra nyttigare glass nu också. Den är gjord på frusen banan och sen tillägger man vad man vill ha i och smaksätta med. Käkade dock choklad förut och orkar inte riktigt vara så strikt med maten nu när jag mår som jag gör. Är bara noga med att inte äta överdrivet mycket eller överdrivet onyttiga saker. Tog mig även en vilodag idag eftersom jag ändå har tränat 4 dagar i rad nu :) Är mer än värd att ta det lugnt en kväll tycker jag! :)

Älskar Ellie Gouldings nya album också Ellie Goulding – Halcyon Days. Förra veckan var jag obsessed med "Goodness Gracious" och nu är jag obsessed med "My Blood". Finns många bra låtar! :) Dagens musiktips från lilla mig! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv