lördag 21 september 2013

Fullt upp hela helgen

Tjenare, då var det lördag redan, dagarna jämt flyger förbi!

Torsdag kväll så var det fest som gällde för mig och kvällen var rolig med sköna människor! Igår så var jag dock heeelt utmattad då jag i princip inte fått någon sömn alls haha. Tog i alla fall tåget till Arvika, åt lunch där och åkte sen hem till Värmskog med mamma.

Kom hem och tänkte ta en liten powernap på en timme, men det slutade med att jag vaknade typ 4 timmar senare. Kan inte säga att det hjälpte speciellt mycket men efter mat och fotboll med pappa så gick jag och la mig runt halv elva och vaknade runt ett idag. Så skönt att äntligen få sova ut!

Idag (eller hela helgen) så är det plugg som gäller för min del. Jag har ett kemiprov på tisdag och har ett fysikprov som jag ska göra hemma också. Har även matte som måste göras så den här helgen blir en riktig "naturhelg" för mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv