tisdag 10 september 2013

Starkare än någonsin

Nu är jag tillbaka, starkare än någonsin. Jag har gjort lite ändringar, både stora som små, på insidan och på utsidan, synliga och inte.

Först ut så jobbar jag på att ändra hela min syn på mat. Jag har varit alldeles för hård och känner att det faktiskt har gått lite för långt nu. Tankarna jag får i samband med mat är inte riktigt roliga så därför tänker jag nu försöka "omprogrammera". Det kommer inte vara lätt, men det är något jag måste jobba på! :) Det har varit så himla jobbigt så länge nu och jag har känt mig väldigt ensam om detta problem (det pågår ju bara i mitt huvud liksom). Även om jag har pratat med mina vänner så är sanningen den att det bara är jag själv som kan fixa problemet. Så nu blir det att jobba på det! :D

Annars så har jag färgat håret ikväll. Kände i söndags att jag verkligen ville göra det, så igår köpte jag färg och idag färgade min kompis Ebba mitt hår. Lite halvspontant så där... Jag är faktiskt riktigt nöjd! :) Kul med någonting nytt så där! Jag känner mig som Lana Del Rey nu hehe....

Har även tagit ur mina andra hål i öronen eftersom jag inte riktigt tyckt om var de är placerade. Ska låta dom växa igen och sen ta nya någon gång i framtiden! Ni visste säkert inte att jag ens har fler än ett par hål i öronen...men man lär sig något nytt varje dag! :D

Nu är jag i alla fall tillbaka här igen med mina skolproblem, oändliga uppdateringar om min träning och roliga gifs från Tumblr. Enjoy!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv