onsdag 18 september 2013

Sena kvällar på gymmet är de bästa

Tjenare!
Kort dag i skolan och när jag kom hem så hade jag verkligen iiiingen pluggmotivation, det gick verkligen inte. Jag kollade på nya avsnittet av Geordie Shore och dokumentären "Supersize Me" istället. Har sett lite utav dokumentären förut, men aldrig hela. Tänkte även ta en vilodag från gymmet idag men efter jag hade sett på den så kunde jag verkligen inte stanna hemma. Så vid nio cyklade jag till gymmet och stannade där tills det stängde. Det fick bli 45 min cardio idag! :)

Var så hungrig efteråt så jag cyklade hem, slängde i mig en proteinshake, duschade och nu så äter jag kvällsmat (y) Blir en sen kväll ikväll, men så blir det ibland för mig. Jag är piggast på kvällarna ändå!

Har bara en lektion imorgon och slutar 9.45. Ska ha ett möte i skolan och efter det så ska jag cykla hem och kanske träna om jag hinner. Annars så ska jag duscha och packa och så blir jag hämtad av pappa. Ska till tandläkaren imorgon med, äta och sen så har jag utvecklingssamtal i skolan. Efter det så drar jag hem till Ebba och stannar där över natten. Fredag förmiddag så tar jag tåget till Arvika och åker hem till Värmskog eftersom jag är ledig på fredag (y) Blir nog alltså inte någon bloggning förrän fredag eftermiddag typ! ;)
Ha det bra tills dess!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv