tisdag 3 september 2013

Lets kick some ass

Det var ju nästan ett roligt pass. Allt kändes jättebra i början även om det var sjukt jobbigt, vilket det ska vara. Men när det var drygt 10-15 min kvar av passet så började jag må illa, riktigt illamående blev jag faktiskt. Kämpade ändå på till slutet och jag mådde fortfarande lite halvkonstigt även fast jag hade lugnat ner mig efter passet.

Har en känsla av att det kan vara för att jag har ätit för lite under dagen, men jag vet inte riktigt. Nu har jag i alla fall öst i mig en massa kvällsmat så att jag är fit for fight imorgon! :D Det är bara att lämna det dåliga bakom sig och köra hårt på nästa pass. Förhoppningsvis blir det Step imorgon efter skolan om jag hinner! :) Skulle vara kul i alla fall eftersom det är samma som jag var på igår, så nu kan jag stegen utantill!

God natt kära vänner! :*







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv