tisdag 24 september 2013

Nu kör vi - mot gymmet!

Hejsan fina läsare, känner att bloggandet är lite halvdött då mina dagar bara flyger förbi och jag har knappt tid att tänka känns det som.

Det är i alla fall skönt att tisdag nu är över för det är den jobbigaste dagen enligt mig. På måndag är man ändå lite utvilad efter helgen men på tisdag sen så är det bara hemskt! Anyways så hade jag prov idag och det gick väl som jag trodde haha. Handlade mer mat efter skolan också för nu ska jag banne mig börja äta mer så att jag kan börja gå ner i vikt igen! :)

Ska på ett jympa pass vid åtta också. Det här passet är så jobbigt men det är kul också. Hardcore och roligt + att ledaren brukar alltid söka ögonkontakt och ge en världens leende vilket alltid ger en lite energi när det är som jobbigast. Nu kör viii!!

Har blivit så himla kallt nu också. Fryser 90% av tiden, not fun! Måste börja åka buss snart för mina händer och ben domnar bort på morgonen när jag cyklar haha...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv