söndag 22 september 2013

Nu har mina naglar en egen blogg

Sunday funday!

Igår gick ut på att plugga kemi hela dagen och på kvällen gick jag ut för en promenad i mörket och kylan. Verkligen höststämning nu, älskar det!

Idag så vaknade jag supertidigt (innan 9 haha), käkade frukost framför tvn och sen så försökte jag göra mitt fysikprov. Det gick rent åt helvete, satt med boken öppen och kunde ändå inte göra nästan någonting, så det gick alltså superdåligt haha. Gjorde i alla fall så mycket som möjligt, vet att jag lyckades få 2 poäng i alla fall...

Bestämde mig sen för att göra lite CAS och målade mina naglar. Har börjat ha det som min "creativity" nu, så jag har en annan blog där jag kommer att göra inlägg cirka en gång i veckan och göra naildesign tutorials. Har ju gjort några på den här bloggen förut, men nu kommer mina naglar ha en egen blogg vid namn www.handydandynails.blogspot.com! :) Första inlägget skrevs igår och jag gjorde nyss den första "tutorial inlägget" också, kika gärna in där! Alltid roligare att göra inlägg om folk faktiskt läser dom och tycker om det man gör

Nu ska jag fixa lite mat åt mig själv och sen så ska jag väl fortsätta att plugga som vanligt! Hoppas ni har en bra söndag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv