lördag 28 september 2013

Trött tröttare tröttast

Att jag är trött just nu är en underdrift haha. Igår åkte jag hem till Värmskog, käkade mat hemma och beställde min studentmössa (yeeeey, så coolt och så fiiin!!). Sen åkte jag och Fannie till Marcus och sov över där. Vi lagade Smores Dip - man tar och smälter choklad, blandar i lite mjölk + marshmallows och blandar ihop det till en smet. Sen så lägger man på en massa marshmallows och stoppar in formen i ugnen ett tag så att dom smälter. Var huuur gott och onyttigt som helst, bästa idén vi haft på länge tycker jag! ;) Blev hur mätta som helst efter det!

Kollade sen på film, pratade och var uppe till tidigt på morgonen då vi äntligen somnade. Vaknade sent idag och käkade våfflor och hängde där i några timmar tills vi åkte hem vid fyra. Väl hemma så har jag bara kollat på lite fotboll med pappa, kollat på nya Glee avsnittet, käkat mat samt kollat på filmen Legally Blonde för första gången. Jag tyckte filmen var väldigt bra faktiskt, den hade ett bra budskap och det bars fram på ett smart och roligt sätt. Är så himla trött att jag inte orkar göra så mycket mer än att bara chilla för att sen gå  och lägga mig om ett par timmar.

Eftersom jag inte fick något plugg gjort igår eller idag så har jag fullt upp imorgon! :) Men först så ska jag se Legally Blonde 2 (jaaa jag tyckte första var så pass bra hehe) och ta mig något till kvällsmat innan jag sen lägger mig.
God natt! :*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv