söndag 1 september 2013

Bra avslut

Då var man tillbaka i Karlstad igen då! Hur skönt som helst! Handlade med pappa innan vi åkte hit och sen fixade jag på mitt rum lite innan jag drog till gymmet. Friskis stänger en timme tidigare på söndagar men jag ville verkligen dit!

Körde 20 min HIIT (high intensity interval training) på löpbandet först och sen körde jag olika styrkeövningar. Nu sitter jag här och har druckit min proteinshake samt tagit en skön dusch. Nu blir det kvällsmat och att läsa ur en bok för svenskan. Förhoppningsvis kan jag somna lättare ikväll och sova bättre än förra natten när jag drömde jättejobbiga drömmar och var vaken till och från.

Bra avslut på denna veckan i alla fall! :) Laddar om för en ny spännande vecka imorgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv