onsdag 4 september 2013

Unbreakable will

God kväll kära nattugglor! :)

Jag har varit så himla lat den här eftermiddagen/kvällen. Har spenderat typ hela tiden framför datorn som vanligt. Ibland undrar jag ens hur det är möjligt att sitta framför en skärm så länge och aldrig bli uttråkad. The power of the internet...

Anyways så var Step passet faulous as per usual och jag mådde inte dåligt ö.h.t. :D Jag brukar även köra med min Step-platta på en lägre nivå eftersom jag brukar lått få väldigt ont i mina vader. Idag kände jag dock att det var dags att sluta larva sig and suck it up. Så idag var alltså plattan dubbelt så högt upp och mina lår köttades rejält kan jag meddela! Det var dock inte sååå mycket jobbigare som jag hade föreställt mig att det skulle vara, så det kändes bra. Får alltid lite ont i vaderna i början på passet men efter ett tag så försvinner det. Samma gäller andningen. Blir andfådd i början men efter ett tag kommer man ju in i andra andningen och på slutet så är jag inte ens särskilt trött utan skulle lugnt kunna fortsätta i minst en halvtimme till haha.

Imorgon så åker jag hem till Värmskog efter skolan och spenderar en långhelg där! Har ingen lust att åka hem precis, men det känns ändå rätt att göra det haha.
God natt! :*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv