torsdag 12 september 2013

Ett år senare

Tjenare, då var man nääästan klar med ännu en skolvecka. Har bara en lektion imorgon då jag ska åka upp till Östersund imorgon. Nu när jag tänker efter så tror jag inte att jag har skrivit det här i bloggen än. Jag och mina föräldrar ska i alla fall åka upp till Östersund och hälsa på min syster som bor och pluggar där. Vi åker som sagt imorgon och så kommer jag tillbaka hit till stan söndag kväll någon gång. Var där vid den här tiden förra året också! Kollade på bilderna från den gången och var tvungen att jämföra bilder haha. Himla kul att se hur långt jag har kommit egentligen! :)

Ikväll ska jag på ett Aerobics pass på Friskis. Har varit på det en gång förut och det är ett danspass helt enkelt. Man lär sig olika "block" och så lägger man sen ihop allt till en dans. Tycker verkligen om såna här pass, men de är värdelösa om det inte är bra musik eller bra ledare. ;) De är även inte så jättejobbiga utan mest roliga och svettiga typ. Det passar de flesta om man har taktkänsla och tycker om att ha kul när man tränar! :D Passar mig när jag har långa och tröttsamma dagar som denna! 

9 månader tills jag tar studenten idag höhöhö




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv