onsdag 25 september 2013

Vilken dag

Vilken dag asså! 
Har haft frossa i princip hela dagen och gått runt med världens gåshud hela dagen, det har varit hemskt. Hade en håltimme och satt och sov och frös.Trodde det skulle bli bättre när jag kom hem och fick i mig mat, men efter ett tag så började jag frysa igen. Började sen få lite ont i huvudet också (vilket jag nästan aaaldrig får) men då fick jag nog, tog en Ipren och cyklade iväg till gymmet vid halv nio (haha, Im crazy). Körde dock inte så jättehårt utan det fick bli 30 min powerwalk på löpbandet och sen 20 min på träningscykeln. Vill inte utsätta kroppen för ännu mer stress om den redan håller på att fightea en potentiell förkylning eller annan sjukdom.

Nu har jag i alla fall fått i mig en proteinshake och ska strax ta en varm dusch och sen käka kvällsmat ofc. Har en teori om att jag mår lite konstigt för att jag har börjat äta lite mer och mer kolhydrater än jag brukar. Har mått konstigt när jag har ändrat min kost förr. Om detta är fallet så bör det i alla fall gå över inom de närmsta dagarna då kroppen har börjat vant sig! :)

Hoppas ni har mått bra idag i alla fall! Ny dag imorgon och då hoppas jag att jag mår bättre!

Fick till ett leende på gymmet ändå! Fake it until you make it. Nu mår jag faktiskt bättre as well!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv