söndag 29 september 2013

Jag hinner inte med

14 h sömn och inte mycket piggare för det. Skulle plugga mycket idag men så blev det ju såklart inte haha.

Gick ut till sjön nyss för att läsa i våran engelska bok, The Great Gatsby. Himlen var dock så fin att jag bara tog bilder istället och sen blev det mörkt och kallt så jag gick hem. Ska läsa ur den nu och försöka skriva klart min uppsats i engelska också. Den är hur kass som helst men jag orkar inte ändra den så istället ska jag bara försöka bli klar med den och glömma bort den istället eftersom den inte är viktig precis. Bra plan tycker jag...;)

Ska duscha och måla naglarna sen och packa allt som jag behöver ha med mig för en ny skolvecka i Karlstad. Tiden bara flyger iväg, fattar inte vart helgen har tagit vägen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv