torsdag 12 september 2013

Bloggpoäng till mig

Så himla roligt pass idag! Eftersom det var andra gången så kunde jag stegen liiite bättre i alla fall och det är alltid lite roligare (och jobbigare) när man faktiskt kan ta ut stegen och köra all in! Man kan verkligen inte vara rädd för att göra fel i början för det lär man göra, tom ledarna gör fel ibland :) Rekommenderar verkligen det här passet i alla fall!

Har i alla fall hunnit duscha och ätit kvällsmat. Fotade tom maten (bloggpoäng till mig) åt er haha. Knäckebröd med jordnötssmör (gjort på bara jordnötter och lite salt) och äpple och en skål med varma hallon + björnbär, kvarg och mandlar.

Har sovmorgon imorgon vilket jag tror jag behöver eftersom jag försov mig 45 minuter idag höhö. Hann ändå till skolan med frukost i magen, vet inte hur jag klarar det faktiskt...

Vet inte om jag kommer uppdatera någonting under helgen, får se hur det blir!
Hoppas alla får en superduperhelg i alla fall :)


Mina hörlurar som jag köpte igår! Coola med dragkedjor osv, smidiga och liiiila. 99 kr på Teknikmagasinet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv