tisdag 12 november 2013

Allmänt hardcore

Brist på vilodagar, mat eller bara allmänt för hardcore för mitt eget bästa. 
Inte vet jag, men mina benmuskler är så otroligt ömma. Körde inga benövningar idag på gymmet men jag kunde knappt cykla hem ändå för att det gjorde så ont. Det är som om mina benmuskler bara drar ihop sig och blir stenhårda så snabbt jag använder dom...men det känns som väldig träningsvärk bara. Well well, gårdagens benpass tog väl ganska rejält antar jag. Kändes så här förra veckan också så jag antar att jag bara kör hårdare än jag brukar! Jag är även 95% säker på att jag seriöst ser resultat efter förra veckans pass redan...känns som om mina ben har blivit smalare, måste mäta mig till helgen och se om det verkligen stämmer haha

Tränade iallafall armar idag, vilket jag hatar, men det gick helt okej ändå! :) Nyss druckit min proteinshake så nu blir det duschen och sen kvällsmat. Ska försöka lägga mig tidigare ikväll eftersom jag fortfarande ligger efter i sömn känner jag....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv