måndag 4 november 2013

Nu kör vi igen

I några veckor nu har jag i princip tillåtit mig själv att äta vad jag vill för att försöka få min ämnesomsättning normal igen. Nu, har jag äntligen, efter flera veckor, sammanlagt gått upp typ 1 kg (ligger på minus 21 kg från när jag började..hehe, hyfsat ändå). Förhoppningsvis kan jag nu börja gå ner i vikt igen så nu blir det träning, nyttig mat och mindre socker och onyttig mat. Har inte varit så "dålig" när det kommer till mat, men har unnat mig söta saker och varit ganska lat när det gäller träning.

Så nu banne mig kör vi igen! Blir inget onaturligt socker på minst en vecka i alla fall för att få bort det lilla suget jag börjat fått igen. Efter det kommer jag tillåta mig själv att unna mig själv någon gång ibland, men nu är det fokus igen! :D Bjuder på en progress bild sådär, dagen till ära ;)

Nu blir det gymmet! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv