måndag 11 november 2013

Monday madness

Vilken dag! Igår var jag som sagt hos Fannie och kollade på EMA galan, det var jättekul och mysigt och helt plötsligt var det typ klockan 3 på natten och vi hade inte somnat än haha. Sov alltså typ 3 timmar sen och just nu känns det som om det var evigheter sen det var i morse. Åkte då från Värmskog imorse och hela skoldagen har flugit förbi. Efter skolan blev det kaos för mig då jag var trött och en busschaufför gjorde så att jag missade min buss på torget. Jag blev så himla arg att jag höll på att spricka.

När jag kom hem kunde jag inte sluta frysa utan la mig i sängen och mådde så himla dåligt inombords i över en timme, var riktigt nere. Jag ryckte iallafall upp mig innan sju, lagade mig lite mat och drog efter ett tag till gymmet. Just nu har jag jämt kommit hem därifrån och dricker en proteinshake. Körde ben på gymmet idag så jag är helt skakis haha. Förhoppningsvis har jag en lika bra träningsvecka som förra! :)

Nu ska jag försöka ha positiva tankar resten av veckan och hoppas på att dagens nederlag inte påverkar resten av veckan! :) Jag är 100% säker på att mycket av att lyckas med det man än håller på med i livet sitter i huvudet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv