onsdag 27 november 2013

Fokus.

Den här veckan flyger förbi, imorgon är det Thanksgiving redan! Igår efter skolan så såg jag nya Hungerspelsfilmen med Fanny på bio, den var sjukt bra! Idag så försov jag mig typ en timme men lyckades ta mig till skolan i tid ändå. Vi hade en yrkesdag idag så man fick välja 4 yrken att lyssna på. Det fanns inga jag ville gå på egentligen och inga Fanny ville se heller, så jag valde helt enkelt fyra stycken och så hängde hon med mig på dom. Det fick bli Psykolog, Reklamsnubbe, Militär och Polis. Den här dagen gjorde mig bara säkrare om att jag vill bli pilot haha ;)

Var på Step förut och det var inte alls ett bra pass för mig. Var jättetrött och slö och orkade verkligen inte ta i överhuvudtaget. Är chockad att jag ens klarade mig genom det...Så nej, inget bra pass idag för min del. Blev riktigt irriterad eftersom jag vill att det ska gå bra hela tiden. Har haft så mycket som har hänt nu och som har fått mig ur fokus att jag känner att jag inte gör några framsteg ö.h.t. Försöker ändå vara positiv och något som brukar hjälpa är att göra jämförelsebilder. Sååå jag slängde ihop några igen. :)

God natt!

asså thank god att jag fick ordning på mitt hår också lol




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv