onsdag 6 november 2013

Endorfinkick

Nu är jag så där superduper glad som man bara blir efter träning haha! Älskar det! Endorfiner är det bästa.

Efter skolan så tog jag, Ebba och Linnea bussen upp till Universitetet. Hängde där till strax efter klockan sex och jag blev klar med min psykologi uppsats. Slutade på 21 sidor haha! Låter värre än det är, jag tyckte faktiskt den var rolig att göra. Psykologi har lugnt blivit mitt favoritämne! :) På lördag ska jag även dit och skriva klart min stora uppsats ( Extended Essay) som ska vara 3500 ord. Man får välja själv i vilket ämne man skriver den och jag valde att skriva om hur piloter hanterar stress. Vi var bara två st i hela min klass som valde att skriva i psykologi (bästa valet jag gjort under IB). Tycker både det är intressant och kul, så jag tycker om att jobba med min! Ett helt år sen snart som vi började jobba med dom och nu i början på December så ska den in. Spännande!

Kom som sagt hem sent, lagade mat och drack en stor kopp kaffe för jag var så trött. Tänkte ta en vilodag så jag hann både kolla på nya The Biggest Loser avsnittet och Snooki & JWOWW avsnittet innan jag bestämde mig för att dra till gymmet. Har dock sån sjuk träningsvärk i benen att det tom gjorde ont att bara cykla dit (2 min på plan mark liksom...). Så jag körde 20 min powerwalk och sen tränade jag magmuskler vilket jag sällan gör faktiskt även fast jag tycker om att göra det! Min favoritövning ö.h.t när det gäller styrka är nog Mason Twists. Vet inte varför jag tycker dom är så awesome!

Nej när jag är så här speedad så kan jag skriva hur mycket som helst. Nu får det bli dusch, en liten kvällsmat och sen så ska jag sova. Har försovit mig och somnat i skolan i princip varje dag den här veckan haha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv