fredag 8 november 2013

Fullt upp

God kväll, fattar inte hur sjukt snabbt den här dagen har gått, den bara flög förbi!
Gick upp vid elva och käkade frukost eftersom jag började klockan ett, underbara fredagar måste jag säga! :) Efter en lektion åkte jag in till stan, köpte mellanmål och mötte marcus. Vi tog sen bussen till Friskis och gymmade. Jag har träningsvärk i princip överallt så jag visste inte riktigt vad jag skulle träna idag, men det blev en kombination av olika saker. Har haft en sån himla bra träningsvecka, kört styrka alla fem dagar och har haft träningsvärk hela veckan, underbart!

Jag ska om ett tag åka och bowla med tonårsgänget, vilket ska bli kul! Jag är dock värdelös på att bowla, men nu kan jag även skylla på min träningsvärk haha ;) Ska sova över här i stan en extra natt för imorgon ska jag upp till Universitetet och plugga med Fanny, Ebba och Emmy. Efter det så ska jag även hit och träna igen innan jag åker hem till Värmskog!

Fullt upp minst sagt, men jag tycker om att ha det så här! Då har jag inte tid att tänka för mycket haha, jag bara kör! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv