söndag 24 november 2013

Fulladdad

Hejsan alla människor som fortfarande inte gett upp hoppet om att jag faktiskt fortfarande lever hehe. Tänker inte gå in i detaljer så, men den här veckan så har jag varit hemma från skolan sen i tisdag förmiddag och hemma i Värmskog sen i onsdags. Behövde bara slappna av ett tag och sakta ner tempot så som jag har köttat på de senaste månaderna. Det har varit fullt upp med skolan, träning, folk runt omkring mig och saker varenda helg. Jag blev alltså slutkörd och mådde inte alls bra...

Men nu känns det bättre i alla fall, inte hundraprocentigt, men bättre än det har varit i alla fall! I fredagskväll så åkte jag på en julauktion som SMU höll i. Det var så himla långt och jag blev så trött och hungrig mot slutet haha, men det var kul att umgås med mina trevliga små vänner! Igår så åkte jag och mamma in till stan och shoppade ett tag. Jag fick äntligen en ny vinterjacka! Sen hittade jag även två klänningar för jul/nyår, ett par jeans, ett par svarta leggings och nya träningsbyxor. Jag stannade kvar i stan och åkte ut till en kompis som bor i Skåre sen. Där skulle våran Arabiskagrupp i skolan laga Arabisk mat tillsammans. Det var jättetrevligt verkligen och jag kom hem till Värmskog någon gång efter 11 igen.

Idag har jag skrivit klart min uppsats i matte. Om jag lyckas få ett betyg på min så kommer jag vara chockad haha, ingen aning vad jag håller på med egentligen. Tyckte mer om att skriva min uppsats i T.O.K än den här...så illa var det för mig haha. Aja, på fredag så ska den vara inlämnad och sen är det över! Ikväll så ska jag fixa mina naglar så det kommer komma upp ett nytt inlägg på min andra blogg. :)

Imorgon kör vi igen! Den här veckan är fylld med roliga saker som schemabrytande grejer (mindre lektioner yey), bio med Fanny förhoppningvis, Thanksgiving, December och första advent!

Fick mitt Gaga paket i onsdags när jag kom hem också!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv