lördag 16 november 2013

Efterlängtade helg

Igår så gymmade jag på morgonen, faktiskt. När jag ska till gymmet så går min kropp på automatläge så jag behöver inte tänka så mycket. Så ja, jag klarade faktiskt att gymma så tidigt! :) Åkte hem till Värmskog sen och kollade på fotbollen på kvällen. När jag kom hem igår så frös jag hur mycket som helst, as per usual, så jag skruvade upp mitt element på max. Inatt så kröp ju temperaturen ute upp till drygt 10 grader så i morse (och nu) är det seriöst typ 30 grader i mitt rum tror jag. Det är så himla varmt hahaha, går runt i sommarkläder!

Idag så ska jag skriva klart min Extended Essay har jag tänkt mig. Har inte så supermycket kvar så jag hoppas att jag blir klar med den. I eftermiddag så ska jag hem till min allra bästa vän Fannie och sova över där. Imorgon så ska vi hjälpa till att sjunga i en gudstjänst på morgonen och sen kommer jag nog tillbaka hem efter det! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv