söndag 10 november 2013

Farsdag

Jag har haft den bästa veckan någonsin. Jag har haft så mycket att göra hela tiden och det är så jag tycker om det. Vet egentligen inte varför men det känns bara som att det var en riktigt lyckad vecka. Tränade på som fan, hade träningsvärk varje dag och gick ner 2 kg, BAM!

Idag var det Farsdag och jag vaknade vid ett, fick äntligen sova ut! Käkade frukost och bakade sen en tårta för pappa. Hade tänkt att plugga men så blev det inte riktigt...woops. Kollade istället genom gamla fotoalbum och skrattade så jag grät. Om ett tag ska jag till Fannie och kolla på EMA galan och sova över där eftersom jag ändå ska åka med dom imorgon morgon. Så nu ska jag ta en snabb dusch och packa innan jag drar mig dit! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv