torsdag 14 november 2013

Inte illa för en vanlig liten torsdagskväll

Helt okej namnsdag ändå.
Drog ut till arenan med pappa, köpte traditionsenligt våra 50/50 lotter som vi faktiskt köpte från han jag bor hos här på Lamberget, dagen till ära haha. Tog en snygg bild med Ture och kollade sen på en trevlig match där Färjestad äntligen vann, med hela 5-2 också. Riktigt rolig match! Ännu roligare blev det sen när de drog vinnaren i lotteriet och jag såg att vi hade vunnit första pris på en utav våra lotter (faktiskt min lott tom). Jag måste ha sett patetisk ut för jag fick värsta endorfin-ruset, kunde inte sluta le. Vi köper alltid varsin lott när vi går på matcherna och nu fick vi äntligen vinna. Kammade hem drygt 7000, inte illa för en vanlig liten torsdagskväll! ;)

Hälften av reaktionerna från familj och vänner är i princip "skräll". Jag och pappa har tur med sånt här och brukar vinna saker. Jag vann flera resor och tävlingar när jag var liten och har allmänt tur i sånt här medans pappa är den stora vinnaren och kammar in vinster lite då och då haha. Vi är ett bra team alltså! Efter jag hade lugnat ner mig lite så vände jag mig till pappa och sa "Asså vad är det för fel på oss". Folk klagar alltid på att de aldrig har tur...men såklart man aldrig vinner om man aldrig spelar heller. Vi har köpt lotter typ 10 ggr innan och inte kammat hem något! Men ja, lite talang för sånt här har vi att i oss jag och pappsen ;)

Tror faktiskt att jag ska vara så himla hurtig att jag ska upp och gymma innan skolan imorgon eftersom jag har en liten sovmorgon och börjar 10. Hatar att träna på morgonen egentligen men vafan, man får väl offra sig lite! :) Vill köra ett till styrkepass innan helgen! Så nu blir det sängen för min del!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv