tisdag 5 november 2013

Skolkort

Helt okej tisdag faktiskt. Var med på ett möte idag så jag slapp fysiklektionen som alltid är så lång och dryg vilket var skönt. Missade dock min buss sen men tog tillfället i akt och gick till Gym grossisten och köpte nytt proteinpulver. Köpte den med chokladsmak och har nyss smakat den för första gången, faktiskt ganska god! :)

Har alltså nyss kommit tillbaka från gymmet. Körde ben idag eftersom jag körde armar och rygg igår och känner hur träningsvärken kommer smygandes där. Ökade vikten på en maskin idag och efter jag hade kört den var det som om mina muskler la av, är så himla skakis fortfarande haha. Körde alltså inte så jättemycket styrka utan bara tre olika benmaskiner efter jag hade joggat och gått på löpbandet. Meeeen tydligen räckte det gott och väl ikväll haha ;)

Imorgon efter skolan måste jag åka upp till Universitetet för att skriva klart min psykologiuppsats som ska in på fredag. Så himla många uppsatser som man måste hålla koll på nu och skriva samtidigt. Psykologi, matte, engelska, svenska, TOK och sen min stora uppsats i psykologi, woohoo.

Fick även se mina skolkort förut! Tyckte inte om dom först men nu tycker jag att de blev helt okej faktiskt.
Nu blir det dusch, kvällsmat och sooova






2 kommentarer:

Bloggarkiv